eMag, esti bine? Lasa pisica aia in pace!

Eu inca nu reusesc sa inteleg cum puteti sa faceti in fiecare an acelasi lucru si sa nu invatati nimic din asta. eMag, esti bine? Lasa pisica aia in pace!

In primul rand, era mesajul pe site ca toata treaba incepe dimineata, foarte devreme, pai cand eram mic si ma trezeam la 5 jumate, bunica deja sapa jumatate de gradina. Apoi, pe la 6 si ceva primesc mesajul ca a inceput numaratoarea inversa, deja ma simteam ca intr-un film de actiune cu 10 9 8… de unde :)) Cateva minute au mai durat cam jumatate de ora. Dar sa trecem peste asta, ati dat drumul la toata treaba asta la ora 7, adica fix cand toata lumea s-a trezit si era gata sa intre pe site, credeati ca n-o sa pice?  Intreb si eu asa. 

In al doilea rand, reusisem sa pun SSD-ul acela in cos si am ajuns la procesarea comenzii, ca sa vezi treaba, iau redirect spre o pisica cu mesaj motivational de vreo 15 ori si pica site-ul. Si-a revenit, intru sa finalizez comanda aia si… surpriza, SSD-ul in cos, aleg punct de livrare si dispare, just like that, numar de finala Romanii au Talent.

Apoi intru la voi pe pagina sa vad care e treaba si va vad foarte activi in comentarii. Acum ma intreb si eu, care e logica in a-i spune cuiva care n-a prins un produs ca pisica neagra are grija de el si se intoarce in cateva momente. Lasa pisica in pace ca nu ti-a facut nimic rau si nu face ca fiecare comentariu sa fie despre ea. #libertatepisicii

Concluzia e ca in atatea campanii de Black Friday n-ati reusit sa invatati cum sa gestionati un numar mare de utilizatori si continuati cu aceleasi obiceiuri, adica de a intarzia mereu.

Semnat, un client care a lasat multi bani la voi de-a lungul timpului. 

 

emag

emag


Înscrie-te la newsletter


11 comentarii la „eMag, esti bine? Lasa pisica aia in pace!”

  1. Pentru toti cei care se dau mari si tari legat de cum ar trebui sa nu mai cumparam de la emag in loc sa-i tragem de urechi: mai documentati-va, dupa aceea mai vorbiti. Cand te dai mare si tare ca bagi 4 mil. de euro in servere si IT pentru Black Friday (http://www.wall-street.ro/articol/eCommerce/191408/emag-black-friday-2015-la-ce-produse-ofera-reduceri-magazinul-online.html), n-ar trebui sa-ti crape nici daca vin si bulgarii si moldovenii si ungurii sa-ti cumpere de pe site (bine, la unguri e discutabil, poti sa le bagi o pisica verde). Este vorba despre cum gestionezi o astfel de experienta (de exemplu, de ce trebuie sa dai drumul la tot odata, nu poti sa faci ca amazon, cate o categorie pe ora?) si cum raspunzi clientilor la plangeri (adica CS profesionist).

    Răspunde
  2. In aceelasi timp nu sunteti obligati sa cumparati daca nu va convine, sunt atatea firme de shopping online, cateva exemple : Altex , Media Galaxy, evoMAG. Schimbati firma daca nu sunteti multumiti cu serviciile oferite de ei. Dar na asa sunt o mare parte din romani , nu au o chifla in buzunar, dar stiu sa se planga ca au salarii mici cand au 4 clase terminate , nu stiu sa lege doua cuvinte la un interviu si ca nu pot sa intre pe site chiar daca nu cumpara nimic. E vina sistemului !! si iesiti in strada . NU dragi prieteni e vina voastra ca va plangeti si nu faceti nimic, in loc sa deschideti o carte. Sunt sigur ca va fi bine.

    Răspunde
  3. Eu unul zic ca ar trebui sa tragem de urechi eMag atunci cand stim sigur ca e exclusiv vina lor. Oricine stie cu ce se mananca eCommerce, chiar si la nivel de incepator e capabil sa spuna faptul ca latenta si downtimeul cresc rata de abandon. Mai pe romaneste eMag pierde bani pentru fiecare milisecunda in plus de latenta sau downtime, lucru pe care sunt sigur ca nu si-l doreste niciun manager intreg la cap.

    Răspunde
    • Ei au ales ora la care au inceput Black Friday, tot ei au raspuns comentariilor de pe fb. Problema mea nu a fost ca a picat site-ul, ci cum au gestionat treaba asta.

      Răspunde
  4. Emag e naspa. Acum cateva zile am primit o masina de spalat de la ei care mi-a inundat baia. Nu e funny, e chiar frustrant sa dai banii pe un lucru si sa-ti faca numai probleme. Banii nu i-am pierdut pentru ca, dupa multe discutii aprinse ce s-au purtat prin telefon si doua sesizari, am primit alta in schimb. Oricum am irosit muuult timp pretios si multa energie luptand cu birocratia vietii.

    Răspunde
    • Pai si ce vina are emag-ul ca masina de spalat pe care ai luat-o de la ei s-a stricat ? Ganditi ba oameni buni, nu emag-ul le fabrica, toti retail-erii iau produsele cam de la aceiasi furnizori, care si furnizorii le iau din alta parte si pana la urma toate-s facute in China.

      Răspunde
  5. P.S. Prin „un client care a lasat multi bani la voi de-a lungul timpului” asta nu inseamna ca ai lasat banii companiei si nu ai primit in schimbul sumei produsul/produsele. Nu cred ca ai fost fortat sa cumperi de la emag, ai ales Emag ptr. ca sunt oferte ok, eu zic ca alegerea a fost a ta.

    Răspunde
    • Da, tocmai asta incercam sa spun, ca pana acum au fost ok si am putut sa cumpar de la ei, dar de data asta au fost niste faze aiurea rau si nu vorbesc doar de faptul ca le-a picat site-ul.

      Răspunde

Lasă un comentariu

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.