Recomand #7 | Reduceri la Afterhills, două articole despre foto și altele

0

Reduceri la Afterhills de 30% la abonament dacă ești client Orange și toți clienții beneficiază de internet pe mobil gratuit la viteze 4G, în perimetrul festivalului, pe toată durata avenimentului. De asemenea, o veste bună este că anul acesta începe colaborarea și între Orange și Neversea și dacă la Afterhills nu voi ajunge anul acesta, cu siguranță la Untold și poate și Neversea ne vom vedea. Poate vă întrebați de ce am început cu asta. E simplu, îmi place Orange și îmi plac festivalurile și când amândouă vin împreună e party între neuronii mei.


Cu ocazia parteneriatului cu Cannes Film Festival, Mastercard a realizat un studiu în 15 tări europene prin care a încercat să afle preferințele iubitorilor de cinema. În continuare vă voi spune câteva lucruri despre studiu și la finalul articolului veți găsi și un infografic. Generația Netflix n-are timp de pierdut și alege dacă va continua vizionarea unui film după doar 17 minute și 72% dintre aceștia susțin faptul că un film va fi cu atât mai memorabil cu cât scenele de început sunt mai wow. De asemenea, 41% dintre aceștia susțin faptul că un film cu un scenariu bun te poate inspira pentru a face o schimbare pozitivă.

Topul regizorilor este început de Steven Spielberg, dar în top trei au intrat și Quentin Tarantino și Alfred Hitchcock. Pe de altă parte, în urma voturilor, cele mai bune filme au ocupat clasamentul în ordinea asta: Titanic, The Lion King, Pulp Fiction.


Daniel Chindea a scris un articol în care explică de ce a renunțat la o geantă foto de aproape 30 de mii de euro și acum se simte mai liber făcând fotografiile de nuntă și de eveniment cu un mirrorless care ar fi mai degrabă destinat pasionaților, nu profesioniștilor. Adaug și eu că îmi place abordarea pe care o are în articol și consider că are dreptate pentru că, de multe ori, o fotografie poate să fie foarte bună și dacă e puțin blurată, iar ca să printezi un banner cât Casa Poporului poate ai nevoie de mulți megapixeli, dar aproape toate aparatele foto semi-profesioniste și profesioniste s-ar descurca în momentul de față cu un outdoor la Romană, important e să și transmită ceva. Așa că putem traduce discuția asta într-una despre echipament vs. emoții în fotografie.


Pe Fstoppers am găsit un articol în care autorulexplică ce s-a întâmplat după ce a băgat 50 de dolari în promovare pe Instagram. Probabil v-ați fi așteptat la nu știu câte sute sau mii de followeri, dar dezamăgirea a venit în momentul în care cu 50 de dolari a strâns 6700 de like-uri, 4 comentarii și 40 de followeri. Poate că numărul de like-uri este destul de impresionant, dar internetul uită repede o poză și singura șansă să reziști într-un mediu atât de competitiv cum a devenit Instagramul este să-i câștigi pe cei care îți dau like-uri ca followeri și să-i surprinzi în fiecare zi cu o poză demnă de 6700 de like-uri. Întreaga poveste aici.


În loc de melodie, săptămâna asta, vă las o fotografie cu Piața Sfatului văzută de pe Vf. Tâmpa din Brașov.

Recomand #7 Brașov


Infograficul promis:
infografic mastercard

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.