Star Trek Dincolo de Infinit – Star Trek Beyound 2016 | recenzie

Introducere | Star Trek Dincolo de Infinit

Desi am vazut celelalte filme din serial Star Trek nu voi incerca sa analizez filmul in cele mai mici detalii si nici sa fac o comparatie intre ele. Recenzia este strict despre ce s-a intamplat in ultimul film. Nu ma pot considera un mare fan al seriei, mi-au placut toate filmele de pana acum si, desi contrazice ceea ce am spus mai sus, pot zice ca ultimul film mi-a placut cel mai mult. Reuseste sa imbine elementele moderne de cinematografie cu actiunea cu care m-am obisnuit din vechile filme Star Trek.

Star Trek Dincolo de Infinit

Rezumat | Star Trek Dincolo de Infinit

Echipajul navei Enterprise este pus in situatia de a intra pe un teritoriu necunoscut. Loc in care sunt luati cu surprindere de o noua specie si sunt nevoiti sa lupte pentru supravietuire. Pe parcursul filmului, avem parte de momente in care pacea pentru care au luptat pana acum este pusa in pericol, dar va voi lasa pe voi sa descoperiti daca James T. Kirk va reusi sa infrunte acest pericol.

Opinii | Star Trek Dincolo de Infinit

Star Trek Dincolo de Infinit

Filmul a avut niste efecte speciale foarte faine, mai ales atunci cand a venit vorba de luptele din spatiu si mi-a placut faptul ca in timpul expeditiiei lor pe o planeta necunoscuta apare si o bucatica din tehnologia folosita de ei cu mult timp in urma. Putem vedea progresele care au fost facute in seria Star Trek din punct de vedere al elementelor S.F.

Pe langa asta, filmul ne invata cate ceva despre prietenie, sacrificiu si incredere. Intr-o lume in care nimic nu e ceea ce pare a fi nu poti avea incredere in nimeni, dar cu toate acestea, singurul mod in care poti supravietui este sa nu lupti singur.

Regizor: Justin Lin.
Scenariu: Simon Pegg, Doug Jung.
Actori principali: Zoe Saldana, Zachary Quinto, Simon Pegg, Karl Urban, Idris Elba, Chris Pine.