The Purge: Election Year | Noaptea Judecatii. Alegerile (2016) | recenzie

Introducere | The Purge: Election Year

Noaptea Judecatii. Alegerile pe numele sau in romana este cel de-al treilea film din seria The Purge si continua povestea zilei in care orice tip de crima este permisa. Treaba asta chiar te pune pe ganduri si iti imaginezi cum ar fi lumea noastra daca astfel de crime ar fi permise. Nu stiu exact cum ar merge treaba, dar presupun ca in timpul anului fiecare si-ar face un fel de lista neagra cu toti oamenii care l-au suparat si va astepta ziua asta ca sa isi ia revansa.

The Purge: Election Year

Rezumat | The Purge: Election Year

Barnes ajunge sef in echipa de securitate a senatorului Charlie Roan. Senatoarea se afla in cursa pentru presedentie si anunta ca daca va fi aleasa, The Purge Day isi va vedea sfarsitul. Desigur ca o astfel de declaratie atrage foarte multa atentie si viata ei se afla in pericol.

Opinii | The Purge: Election Year

The Purge: Election Year

Mi-a placut ca actiunea a avut un fir logic. Bineinteles, cata logica poate sa existe intr-un film in care crimele sunt legale pentru o zi. Ideea e ca ma asteptam sa fie mai multa violenta si sa nu urmaresti o poveste anume. Dar se pare ca m-am inselat si am avut parte de o poveste in care Charlie Roan se afla in rol principal alaturi de alte cateva persoane care o ajuta sa supravietuiasca.

Trebuie sa recunosc ca ma asteptam la putin mai multa violenta atunci cand The Purge Day a devenit o treaba internationala si oameni din alte parti ale lumii veneau in vizita in America pentru a ucide. Dar cu toate acestea, filmul a avut tot ce ii trebuie ca sa nu te sperie nici prea mult, dar sa iti lase si o impresie buna si sa te trimita acasa cu cateva intrebari legate de politica, interesele unor categorii sociale si capacitatea oamenilor de a se adapta unor situatii limita.

Regizor: James DeMonaco.
Scenariu: James DeMonaco.
Actori principali: Frank Grillo, Elizabeth Mitchell, Mykelti Williamson.