Mike and Dave Need Wedding Dates – Partenere pentru Mike și Dave (2016) | recenzie

Filmul Partenere pentru Mike și Dave este una dintre comediile potrivite pentru o zi toridă de vară, oferind două ore de amuzament răcoros, presărat cu Pikachu, ţestoasele Ninja și Game of Thrones.

Încă de la început este prezentată situația clasică, aproape șablon a comediilor moderne: doi bărbați singuri se distrează cu fiecare ocazie care le aduce în cale băutură și/sau femei. Desigur că un eveniment important are loc și părintii vor ca odraslele lor să aducă niște partenere, iar cei doi cavaleri ai secolului 21 galopează pe rețelele sociale creând un mesaj care devine viral în câteva zile. Cred că unii PR-iști nu au succesul lor în 10 ani, dar să spunem că invitația de a merge într-o călătorie în Hawaii este suficient de atractivă.

Partenere pentru Mike și Dave

Pe de altă parte sunt prezentate în plan paralel două tinere, Alice și Tatiana, fără speranțe pentru viitor, părăsite la altar (doar una din ele), care își îneacă amarul în băutură și droguri. Fără serviciu, acestea descoperă din întâmplare anunțul celor doi bărbați. Părând o nerefuzabilă oportunitate pentru a scăpa de monotonie și de a se bucura de o vacanță gratuită, cele două își pun mintea la contribuție și îi ademenesc pe cei doi eroi într-un joc al seducției.

Un loc exotic, Hawaii, oferă contextul ideal pentru scene senzuale pe malul mării… Ei bine, măcar aici, scenariștii au adus ceva original în poveste și dincolo de elementele specifice insulei exotice, a fost introdus un platou de filmare al unui alt film, dar nu va spun mai multe… Verișoara lesbiană, domnișoara de onoare obsedată de control și fetele cuminți cu codite (ad literam), precum și eliberarea de norme a fetei cuminţi, droguri și scene erotice, dar nu explicite, fac parte din clișeele filmului și nu e neapărat ceva rău sau care limitează hilarul, ci mai degrabă îl potențează. Mi s-a părut că umorul involuntar, prezentat în final sub forma scenelor ratate, a scenelor tăiate, a fost de o mai mare calitate decât multe părți din film. De aceea, va recomand sa staţi până la final în sala de cinema. Deși este unul din filmele clasice de comedie, prin care umorul este creat mai degrabă prin repetiție, decât prin faze hilare, există scene ceva mai profunde care ne fac să reflectăm la viaţa noastră. Dincolo de incursiunile în colţurile întunecate ale minții noastre, dominate de frici și neîncrederi. Filmul ne învață că uneori, pentru a aprecia cu adevărat un eveniment din viața noastră, trebuie să renunțăm la stresul inutil și să ne bucurăm de ceea ce are viaţa să ne ofere.

Filmul intra in cinema pe data de 8 iulie 2016 si este distribuit de Odeon Cineplex.

*Această recenzie este scrisă de Ariadna. Thank you 😀