Traind Printre Demoni 2 – The Conjuring 2 (2016) | recenzie

Introducere | Traind Printre Demoni 2 – The Conjuring 2 (2016)

Trebuie sa spun la inceputul articolului ca pana acum nu am reusit sa ma sperii la vreun film horror si ca nici de aceasta data n-a fost cu noroc. Asta nu inseamna ca nu este un film bun. Eu sunt genul de om care daca ar vedea o fantoma prin casa, cel mai probabil as face o gluma de genul du-te si tu pana la frigider si adu-mi nutella, hai ca oricum levitezi, nu-mi spune ca te dor picioarele.

traind printre demoni 2

Rezumat | Traind Printre Demoni 2 – The Conjuring 2 (2016)

Lorraine si Ed Warren calatoresc in nordul Londrei pentru a ajuta o familie a carei casa este bantuita de un demon. Mai exact, Ed si sotia sa sunt trimisi de biserica pentru a verifica daca familia insceneaza toata treaba cu demonii si spiritele. Lorraine are o premonitie despre acest caz si isi doreste ca sotul ei sa stea cat mai departe de demonul ce bantuia aceasta casa.

Opinii | Traind Printre Demoni 2 – The Conjuring 2 (2016)

Desi nici de aceasta data nu am fost speriat de un film horror, pot spune ca Traind Printre Demoni 2 se afla destul de sus pe lista filmelor horror pe care le-am vazut. Este un film de vazut in doi, mai ales daca vrei putin ajutor ca sa o convinga pe tipa cu care mergi la cinema sa vina cu tine acasa apoi. Vorba aia, dupa un film horror bun parca ar merge Netflix & Chill.

traind printre demoni 2

Din ce am inteles, filmul se bazeaza pe un caz real, ba chiar veti putea asculta si inregistrarile originale inainte de generic. Filmele horror pot sa iti placa din doua motive: motivul meu este ca ma amuz de oamenii din jur care se sperie si imi place sa urmaresc povestea ca apoi sa ma gandesc daca asa ceva este posibil, iar celalalt motiv este ca oamenii vor sa traiasca sentimntele alea cand te sperie ceva atat de tare incat nu poti sa dormi.

Ei bine, oricare ar fi motivul tau, te invit la cinema sa vezi The Conjuring 2 pentru ca filmele horror nu sunt facute ca sa le vezi acasa.

Regizor: James Wan.
Scenariu: Carey Hayes, Chad Hayes.