The Huntsman: Winter’s War – Razboinicul Vanator si Craiasa Zapezii (2016) | recenzie

The Huntsman: Winter's War - Razboinicul Vanator si Craiasa Zapezii

Introducere | The Huntsman: Winter’s War – Razboinicul Vanator si Craiasa Zapezii

Filmul este o combinatie de basme si povesti, Alba ca Zapada este in razboi cu Craiasa Zapezii si vanatorul nu apare de aceasta data in ipostaza de a o salva pe Alba ca Zapada, ci mai mult ca un Harap Alb care incearca sa treaca prin niste probe ca sa recupereze oglinda. Pe parcursul filmului avem parte de scene de actiune, dar si de scenele de dragoste specifice basmului in care ni se arata ca iubirea invinge intotdeauna. Tinand cont ca filmul este un basm, acesta este destul de previzibil si stim ca binele va invinge cumva pana la final. Asta daca nu mai exista si o partea a doua.

Rezumat | The Huntsman: Winter’s War – Razboinicul Vanator si Craiasa Zapezii

Atunci cand Freya isi pierde orice urma de speranta si crede ca dragostea nu mai exista se inchide in propriul castel si incepe o campanie de a cuceri tot ce intalneste in cale. Planurile ei sunt date peste cap atunci cand Razboinicul Vanator se indragosteste si, astfel, ideea ei conform careia dragostea nu exista este putin zdruncinata si hotaraste sa ia masuri. Ce a facut? Veti vedea in film. Dar va pot spune ca atunci cand Craiasa Zapezii afla ca oglinda surorii ei se afla pe taramul goblinilor, Razboinicul Vanator este singurul care ar putea ajunge inaintea ei la oglinda si sa o tina departe de sufletul inghetat al Freyei.

Opinii | The Huntsman: Winter’s War – Razboinicul Vanator si Craiasa Zapezii

Asa cum spuneam, filmul este un mix intre LOTR, Games of Thrones, povestile cu Alba ca Zapada, cateva scene din Indiana Jones si Fram ursul Polar. Asta e si de bine, dar si de rau pentru ca depinde de publicul caruia i te adresezi. Mie mi s-a parut a fi un film foarte fain pentru copii si oamenii pasionati de basme si povesti de iubire care trec peste munti, campii, podisuri si dealuri. Din punctul meu de vedere nu e nici cel mai bun film pe care l-am vazut, dar nici cel mai prost. Uneori, actiunea lui m-a pierdut, dar per total a fost un film ok care merita vazut la cinema alaturi de copii, mai ales pentru ca este in format 3D.

Regizor: Cedric Nicolas-Troyan.
Scenariu: Evan Spiliotopolous, Craig Mazin.
Actori principali: Chris Hemsworth, Jessica Chastain, Charlize Theron.