The Boss – Sefa (2016) | recenzie

The Boss - Sefa (2016) | recenzie

Introducere | The Boss – Sefa

Trebuie sa incep prin a spune ca filmul nu este doar o comedie, ci ofera si o lectie de viata celor care-l vad. Din trailer poti observa doar partea amuzanta, nu si povestea care se ascunde in spatele ascensiunii lui Michelle Darnell. Am venit pregatit sa rad si am plecat de la cinema cu zambetul pe buze si cu o lectie importanta: niciodata sa nu renunti atunci cand vrei sa obtii ceva.

Si nu glumesc, nu renunta orice s-ar intampla. Sunt multe filme care aduc pe ecran povestea unor oameni care datorita faptului ca n-au renuntat au reusit sa ajunga acolo unde voiau. VulturulBurnt si The Boss sunt doar trei dintre ele.

The Boss - Sefa (2016) | recenzie

Rezumat | The Boss – Sefa

Michelle Darnell reuseste sa isi croiasca drum dintr-un orfelinat in varful lumii. Adica ajunge sa fie sefa si sa conduca un imperiu pana este acuzata si trimisa la inchisoare pentru ca probabil a avut niste contabili care nu s-au jucat asa cum trebuia cu 0-urile. Pe parcursul filmului observam cum Michelle reuseste sa treaca peste piedica pe care i-a pus-o sentinta de cateva luni in inchisoare si cum incearca sa isi construiasca din nou un nume in lumea oamenilor de afaceri.

Opinii | The Boss – Sefa

Imi plac foarte mult filmele dupa care plec de la cinema cu un vibe pozitiv si impresia aia ca pot face orice fara ca nimeni sa ma opreasca, asa ca n-am cum sa spun ceva de rau desi multi ar spune ca deja povestea asta e una cliseica. Da, poate sa para un cliseu faptul ca un om ajunge de la a avea nimic la a a-si crea un nume si a avea un succes foarte mare. Dar cati fac acest lucru oare? Exact din acest motiv avem nevoie de filme si de persoane care sa ne reaminteasca foarte des ca nimic nu e imposibil si ca atunci cand ne dorim ceva indeajuns de mult, putem obtine.

Actorii au jucat foarte bine si povestea m-a prins. Datorita partilor de comedie si a scenariului bine scris nici n-am avut cum sa ma plictisesc si mi-a mai placut si faptul ca s-a creat un fel de poveste in rama (veti intelege despre ce e vorba cand veti vedea filmu, fara spoilere :P)

Regizor: Ben Falcone.
Scenariu: Ben Falcone.
Actori principali: Melissa McCarthy, Kristen Bell, Peter Dinklage.