Eddie Vulturul – Eddie the Eagle (2016) | recenzie

Introducere | Eddie Vulturul – Eddie the Eagle

Inspirat din fapte reale, filmul aduce in cinematografe povestea lui Eddie care incearca sa devina un bun saritor cu schiurile. Desi toata viata sa a incercat sa se apropie de sporturi, se pare ca nimic nu i-a iesit prea bine si asta ar fi cam ultima sa sansa. Filmul este despre curaj, pasiune, dorinta de a nu renunta si vointa de fier de care pot unii sa dea dovada atunci cand urmaresc indeplinirea unui vis.

Eddie Vulturul - Eddie the Eagle

Rezumat | Eddie Vulturul – Eddie the Eagle

Eddie este un pusti care nu prea are legatura cu sportul, poate doar acela de a sparge ochelari incercand sa bata mingea in fata portii sau sa imite probele de la olimpiada. Parintii sai fac foarte multe eforturi sa-i sustina aceasta pasiune pentru sport, dar si ei si-ar dori ca el sa termine cu porcariile si sa recunoasca faptul ca nu-i de el si ca ar trebui sa-si gaseasca ceva serios de facut. Soarta lui Eddie se schimba in momentul in care ii vine ideea sa participe la proba de sarituri cu schiurile si il intalneste pe Bronson Peary pe care incearca sa-l convinga sa-i fie antrenor.

Eddie Vulturul - Eddie the Eagle

Opinii | Eddie Vulturul – Eddie the Eagle

Este un film despre care n-am cum sa zic prea multe cuvinte pentru ca e foarte bun. Are de toate, de la momente amuzante la adevarate lectii de viata de care multi dintre noi ar trebui sa tina cont. Actorii joaca perfect si actiunea se petrece in asa mod incat nu poti sa-ti iei ochii de pe ecranul din fata ta.

Ce pot sa iti spun este cu ce ganduri am plecat din sala de cinema. E greu sa crezi ca exista o persoana care a fost lovita-n fata de viata de atatea ori si totusi a reusit sa se ridice de fiecare data (sunt multe chiar daca nu le stim tuturor povestile). La un moment dat ma uitam la film si deja creierul meu procesa intr-un alt fel ceea ce se intampla. Treceam totul prin propriile filtre si ma gandeam ca eu nu am reusit niciodata sa ma dedic atat de mult unui singur lucru. Imi amintesc de cate ori am spus ca ma apuc de sport… dar de fiecare data e de maine  si maine nu mai vine niciodata.

Stai asa si te gandesti ca aproape nimeni nu da 100% din cat poate in ceea ce face. Eu stiu ca n-am dat si imi doresc sa fac asta, vreau sa fiu acolo, sa dau 100% si uneori chiar poate mai mult pentru un lucru in care cred si pe care vreau sa-l fac pentru mine, pentru cineva drag sau pur si simplu pentru ca ma face sa ma simt bine. E genul ala de film care te baga intr-o stare d-aia de gandire din care nu mai iesi pana nu iti dai seama ce vrei.

Eu inca sunt in transa asta provocata de film si deja am incetat sa mai fac promsiuni, dar am un plan si sper ca sa gasesc acel ceva care sa ma faca sa ma tin de el indiferent cat de grele ajung lucrurile sa fie.

Regizor: Dexter Fletcher.
Scenariu: Sean Macaulay, Simon Kelton.
Actori principali: Taron Egerton. Hugh Jackman, Tom Costello.