Minte-ma frumos in Centrul Vechi | recenzie

Minte-ma frumos in Centrul Vechi

Minte-ma frumos in Centrul Vechi este un film despre viata, triunghiuri amoroase si despre prietenie. Reuseste sa prezinte povestile din jurul oamenilor si momentele complicate care apar de-a lungul vietii intr-o maniera amuzanta si care te face sa spui la final mai vreau!

Filmul spune povestea a cinci tineri actori care se pregatesc pentru un spectacol de teatru. Ei bine, povestea de amor dintre personaje e aproape la fel de complicata ca povestile mele cu o parte dintre nebunele pe care le-am intalnit de-a lungul vietii. Prietenii stiu ce zic, pentru restul ma gandesc sa scriu o carte.

Pe de o parte avem povestea de dragoste dintre Dora si Doru in care se baga si Lucy mai mult sau mai putin invitata. Pe de alta parte il avem pe Alecu, prietenul lui Doru, care e indragostit de Dora si ar cam vrea s-o aiba o noapte. Oare va reusi? Asta ramane de vazut, dar… stitm cu totii ca problemele in dragoste nu vin niciodata singure. Dora si Lucy trebuie sa-l imparta pe Doru cu cealalta mare dragoste a sa, jocul de pacanele.

Stiti zicala aia ca in dragoste uneori pierzi si alteori castigi? Eh, cand e vorba de pacanele mai mult pierzi. Asa a facut si Doru si a ajuns sa ramana fara motocicleta si sa-l supere pe nenea Marlon, un camatar destul de simpatic atunci cand nu te pui cu el. Pentru ca pare sa nu mai existe cale de scapare, Doru apeleaza la talentul de hacker al lui Toni ca sa isi recupereze motocicleta, dar ce te faci cu Marlon? Credeti ca va trece chestia asta cu vederea?

Mi-a placut ca Viorel Lis interpreteaza propriul personaj in film si este…. ati ghicit! jucator de pacanele. Imi plac oamenii astia care stiu sa se autoironizeze.

Mai stiti cand v-am spus eu ca Bucurestiul e frumos? Daca nu ma credeti, trebuie sa mergeti la film sa vedeti niste cadre geniale filmate cu drona prin Centrul Vechi si pe cele de pe strazile orasului.

Filmul este regizat de Iura Luncasu, iar din distributia sa fac parte tineri actori foarte talentati precum Pavel Ulici, Nicoleta Hanci, Antoaneta Zaharia, Marius Damian, Sorin Miron, Alexandru Unguru, Aida Economu si Diana Roman. Dar lista nu se opreste aici, alaturi de ei apar si nume cunoscute din lumea filmului, chiar si vedete de la TV. Coca Bloos, Adriana Trandafir, Emilian Oprea, George Pisteranu, Viorel Lis, Codin Maticiuc si Virgil Iantu ne mint frumos in Centrul Vechi fac sa vedem Bucurestiul si Centrul Vechi dintr-o alta perspectiva.

Minte-ma frumos în Centrul Vechi intra in cinema pe 1 aprilie 2016.