A Bigger Splash: Pasiuni periculoase (2016) | recenzie

Introducere | A Bigger Splash: Pasiuni periculoase

pasiuni periculoase

Filmul spune povestea lui Marianne Lane, o vedeta rock care ramane fara voce si ajunge pe insula Pantelleria pentru a se recupera alaturi de Paul. A Bigger Splash portretizeaza imaginea unei vedete rock altfel decat cum ne-am fi inchipui noi. Marianne traieste o viata linistita unde nu exista droguri, alcool sau petreceri asa cum vedem in alte filme despre staruri rock. Acesta pare sa fie amprenta pe care si-au pus-o toate incercarile prin care ea a trebuit sa treaca alaturi de sotul ei.

Pasiuni periculoase isi merita pe deplin numele. Pe parcursul filmului observam ca este vorba despre un potret al iubirii de atunci si de acum combinat cu o doza de gelozie, pasiunea pentru muzica rock si rivalitatea dintre prieteni.

a bigger splash

Rezumat | A Bigger Splash: Pasiuni periculoase

Filmul incepe cu o scena de sex in piscina, apoi mai urmeaza cateva. Nu te speria, nu e chiar asa de explicit asa ca e ok. In roluri principale avem un faimos star rock care ramane fara voce, un regizor si un vechi prieten de-ai lor care vine in vizita alaturi de fiica sa. De aici totul se complica si relatiile dintre ei devin mult mai… interesante.

E vorba despre dorinte, pasiune, muzica rock, gelozie si frumoasele peisaje ale insulei Pantelleria.

pasiuni periculoase dakota

Opinii | A Bigger Splash: Pasiuni periculoase

Desi povestea filmului suna promitatoare, ba chiar si numele ii da o tenta de aventura d-aia pe care o intalnesti de obicei prin telenovele, consider ca scenariul a fost destul de slab si previzibil.

Dakota Johnson primeste rolul de adolescenta dornica de distractie si aventura. Se pare ca a fost dezamagita de stilul de viata al lui Paul si Marianne si ca se astepta exact la ce m-as astepta si eu daca m-as duce in vizita la un star rock pe o insula retrasa. Povestea se invarte in jurul celor patru personaje principale (Harry, Paul, Penelope si Marianne) care impartasesc mult mai multe lucruri din trecut decat ne dam seama din primele minute ale filmului.

Sunt multe scene destul de aiurea incat nu stii exact ce ar trebui sa faci si de cele mai multe ori razi la ele. Dupa ce am ras la o scena s-a gasit cineva din sala de cinema sa faca o remarca de genul „nu inteleg ce e de ras la filmul asta”. Ba e de ras! razi atunci cand o scena trece de la un pol la cel opus  in decurs de cateva zeci de secunde. V-as spune despre ce scena e vorba, dar mi-am propus sa nu dau spoiler in nici o recenzie pe care o scriu. E ca si cum eu m-as duce acum la cineva sa-i rup un deget si apoi as incerca sa il pun inapoi intrebandu-ma „ce are de nu merge?”.

In concluzie, pot spune ca nu a fost un film pe placul meu. Poate din cauza faptului ca imi place altceva si ca actiunea de genul asta ma cam plictiseste. Uneori pare ca vedeta rock si-a angajat un regizor sa o filmeze in vacanta, dar nu se astepta ca totul sa fie dat peste cap de vizita lui Harry si a fiicei sale. Acum imi ramane doar sa te invit si pe tine sa vezi filmul si sa-mi spui daca ai avut aceeasi parere ca a mea sau daca tie ti-a placut mai mult.

Regizor: Luca Guadagnio
Scenaristi: David Kajganich, Alain Page
Actori Principali: Dakota Johnson, Ralph Fiennes, Matthias Schoenaerts.