Jane Got a Gun (2016) | recenzie

Jane Got a Gun

Introducere | Jane Got a Gun

Este un film western diferit fata de celelalte cu care sunt obisnuit. Accentul nu este pus pe lupta dintre  oamenii legii si baietii rau. Aici nici macar nu avem vreun serif care sa restabileasca legea in vreun orasel din pustietate. Actiunea are loc in jurul lui Jane si a persoanelor din viata ei. Desi poate parea destul de plictisitor in anumite momente, consider ca povestea nici nu trebuia sa fie despre pistoale sau lupte.

Filmul trebuie vazut ca o punere in scena a vietii lui Jane care trece prin multe incercari si dezamagiri pentru a-si stabili o familie si a reusi sa traiasca in liniste, departe de trecutul ei care pare sa o urmareasca la nesfarsit.

Rezumat | Jane Got a Gun

Atunci cand sotul ei se intoarce dintr-o lupta cu o banda de criminali, Jane aduce trecutul in prezent pentru a-si salva familia. Ai crede ca nu se intampla mai nimic intr-o casa din mijlocul pustiului si ca ai putea sa te ascunzi asa la nesfarsit, dar atunci cand cauti ceva destul de mult ajungi sa si gasesti. Asa se intampla si cu fratii Boys care au plecat in cautarea lui Jane si a familiei ei.

Povestea se invarte in jurul lui Jane, a sotului ei, a fratilor Boys care impreuna cu banda lor cauta razbunare si a lui Dan Frost, fostul sot al lui Jane. Este un film western putin mai neobisnuit din punctul meu de vedere. Aici nu avem serifi sau oameni ai legii, ci este vorba despre lupta pe care o duce Jane alaturi de sotul si fostul ei sot pentru supravietuire.

Opinii | Jane Got a Gun

Dupa vizionarea filmului, opiniile vor fi destul de impartite. Pe deoparte se vor afla oamenii care sunt obisnuiti ca in filmele western actiunea sa se petreaca in jurul luptei dintre barbati si sa fie foarte violenta, iar pe de cealalata parte vor fi cei care vor fi captivati de povestea filmului si vor fi mai interesati de ea decat sa vada dueluri intre serifi si baietii rai.

Eu am fost undeva la mijloc. Am fost putin dezamagit ca nu a fost mai multa actiune, dar spre final am inteles despre ce era filmul de fapt.

Cu toate astea, consider ca scenariul filmului putea sa fie scris intr-un mod mai bun ca sa captiveze un public mult mai larg si sa includa mai multe momente cu care am fost obisnuiti de filmele western.

In concluzie, sfatul meu este sa mergi la cinema si sa decizi daca iti place sau nu.

Cateva detalii bonus:

Director: Gavin O`Connor.