Dirty Grandpa – Bunicul Dezlantuit (2016) | recenzie

dirty grandpaIntroducere | Dirty Grandpa – Bunicul Dezlantuit

Filmul il readuce pe Robert De Niro pe ecranele cinematografelor in ipostaza unui bunic dornic de distractie si de aventura. Regizorul pune accent pe faptul ca nu conteaza varsta sau alegerile facute in viata pana in momentul de fata. Oricand poti face alegeri mai bune si sa incepi sa traiesti cu adevarat. Asta include si sa-ti urmezi pasiunile si sa nu spui nu unei petreceri pe cinste.

Rezumat | Dirty Grandpa – Bunicul Dezlantuit

Dirty Grandpa este filmul in care Robert De Niro vrea sa ne arate ca viata merita traita indiferent de varsta. Alaturi de nepotul sau, Zac Efron, Dick Kelly (Robert De Niro) are parte de o vacanta de-a dreptul nebuneasca. Bunicul dornic de aventura nu se da in laturi de la nimic atunci cand vine vorba de distractie si incearca sa-l convinga si pe nepotul sau ca viata de avocat nu e atat de frumoasa atunci cand te pierzi in contracte, rapoarte si procese.

Opinii | Dirty Grandpa – Bunicul Dezlantuit

In opinia mea, filmul are o nota destul de mica pe IMDb pe care nu si-o merita. Spun asta pentru ca pe toata durata filmului m-am amuzat foarte mult si am ras. Toata sala a facut-o. Umorul filmelor cu Robert De Niro este unul aparte, de la glumele cu dildo-mobilul (vei intelege ce zic cand vei vedea filmul), la scene romantice si altele demne de un dezmat in stil american, filmul are tot ce ii trebuie pentru a te binedispune timp de o ora si 42 de minute.

Acestea fiind spuse, te invit sa vezi filmul la cinema alaturi de prieteni si iti garantez ca vei parasi sala de cinema cu zambetul pe fata.

Director: Dan Mazer.
Scenarist: John Phillips.