The Revenant (2016) sa fie oare drumul spre oscar pentru Leonardo DiCaprio? | recenzie

the revenantThe Revenant: Legenda lui Hugh Glass isi gaseste inspiratia in povestea lui Hugh Glass care este atacat de un urs grizzly si abandonat de catre grupul alaturi de care calatorea. Doar dorinta de razbunare il tine pe acesta in viata, dar pentru a reusi sa se intoarca trebuie sa faca fata viscolului si pericolelor pe care le intalneste pe drum.

O sa incep cu ce mi-a placut. Leonardo DiCaprio isi joaca excelent rolul. Daca il joaca indeajuns de bine ca sa castige si un Oscar ramane de vazut. Regia filmului reuseste sa te tina atent pe toata durata sa, desi uneori scenariul lasa de dorit.

Pentru acest film, Leonardo DiCaprio chiar a facut eforturi mari. Cred ca nu mai exista spoilere pentru The Revenant asa ca o sa pot spune cate ceva. De la a dormi intr-o carcasa de cal pentru a nu a muri, la a manca pesti cruzi pe care ii prindea din apa aproape inghetata a raului cu mainile goale, Leonardo le-a facut pe toate. Si astea sunt doar asa, ca sa te faca sa vrei sa vezi filmul.

Acum si ce nu mi-a placut. Cum am spus si mai sus, scenariul lasa de dorit. Pentru un moment incepusem sa cred ca vad povestea unei pisici cu chip de om care isi foloseste o mare parte din cele noua vieti. Desi filmul este inspirat dintr-o poveste reala, consider ca anumite elemente din scenariu puteau fi scoase pentru a da un plus de realism filmului si pentru a-l face sa dureze mai putin.

Acestea fiind spuse, te invit sa vezi filmul la cinema si sa decizi daca iti place sau nu deoarece parerile sunt impartite.

Director: Alejandro González Iñárritu.
Scenaristi: Mark L. Smith, Alehandro González Iñárritu, Michael Punke.