Star Wars: The Force Awakens (2015) | recenzie

„Escape now, hug later”, vei înțelege când vei vedea filmul. Mi-a plăcut prea mult replica, așa că trebuia să încep articolul cu ea.

Acum trebuie să am grijă ca să nu vă dau spoilere :D. Povestea filmului Star Wars: The Force Awakens are loc cu aproximativ 30 de ani după evenimentele din Return of the Jedi. Noul film Star Wars ne aduce un nou Han Solo, de această dată nu mai aspiră la poziția lui Obi-Wan Kenobi și devine cel care le spune personajelor că forța există, dar asta știai deja din trailer.

marius calin

Rey a fost abandonată pe Jakku și optimismul ei o face să treacă peste fiecare zi cu speranța că familia ei se va întoarce după ea. Muncește în fiecare zi pentru a avea ce mânca și dintr-o dată ajunge în lumea lui Han Solo și a luptătorilor din rezistență. Ce urmează? ar fi deja spoiler 😛

Nu vreau să spun mai mult decât ce ai văzut în trailer deoarece Star Wars: The Force Awakens e un film care merită văzut și trebuie să recunosc că și eu l-aș mai vedea încă o dată. Nu mi s-a întâmplat niciodată să merg la un film și pe toată durata lui să nu se audă nici un zgomot din sală. Star Wars ne-a captivat pe toți și ne-a ținut atenți până la final. Povestea este foarte bine gândită, efectele speciale sunt pe măsură și relațiile dintre personaje sunt construite în așa fel să te facă să trăiești acțiunea împreună cu ele. Asta și pentru că filmul este disponibil în format 3D, IMAX 3D și 4DX.

Scenele de luptă au fost la nivelul cu care ne-a obișnuit seria filmelor Star Wars, doar că de această dată, săbiile laser oferă efecte mult mai bune. De asemenea, nu au lipsit nici scenele în care am râs. Filmul a avut câte puțin din fiecare și doza a fost perfectă încăt m-a făcut să spun că face parte din lista scurtă de filme pe care le-aș mai vedea încă o dată. Și să nu uit de cursele cu nave de luptă, sunt geniale. Peisajele redau o atmosferă pe care nu aș putea să o descriu în cuvinte și nici măcar nu aș vrea să încerc pentru că vreau să vezi și tu filmul. Merită!

Star Wars: The Force Awakens intră în cinema pe 18 decembrie și este distribuit de Forum Film România.

Director: J. J. Adams
Producători: Kathleen Kennedy, J. J. Adams, Bryan Burk, Michael Arndt