Secretul – Secret in their eyes (2015) | recenzie

Secretul prezintă povestea unei mame, a unui detectiv și a unui procuror districtual. Aceștia lucrează împreună pentru a descoperi cine este vinovat de uciderea unei adolescente. Cazul se transformă într-unul personal atunci când află că adolescenta este chiar fiica lui Jess (Julia Roberts). Apoi, urmează o poveste în care legea nu e întotdeauna de partea cui trebuie și cei trei se lovesc de realitatea în care FBI își desfășoară activitatea.

Vinovatul scapă. După 13 ani de la tragedie, Ray (Chiwetel Ejiofor) descoperă o pistă care ar putea redeschide cazul și să-l aducă în fața justiției pe cel vinovat de uciderea adolescentei.

Scenariul filmului este bun, îmi place ideea unui detectiv care este transformat de un caz și viața lui se schimbă total în încercarea de a-l rezolva. Au fost și scene plictisitoare, dar și momente în care credeai că filmul s-a terminat și cazul a fost rezolvat. Desigur că nu era așa, de fiecare dată apărea un factor care schimba direcția în care merge filmul și te ținea în suspans.

Dacă alegi să vezi acest film, povestea îți va reaminti de faptul că lumea nu este niciodată corectă. Nu primești de la viță nimic gratuit, chiar dacă ești „the good guy”. De fiecare dată vor apărea noi provocări și ține de tine cum treci peste ele.

Secretul este un film care m-a făcut să mă gândesc la viața pe care o au detectivii atunci când cazul devine personal. Știu că dincolo de toate antrenamentele și pregătirea pe care o primesc, chiar și în FBI, ei sunt oameni. Lupta dintre profesionalism și sentimente va fi una dintre cele mai grele de dus. Dacă actorii noștri reușesc în această luptă vei afla mergând la cinema.

Director: Billy Ray
Scenariști: Billy Ray, Juan Jose Campanella
Actori principali: Chiwetel Ejiofor, Nicole Kidman, Julia Roberts