Victor Frankenstein (2015) | recenzie

Am văzut Victor Frankenstein și m-am întrebat ce înseamnă un film horror. Povestea filmului nu e rea, dar e departe de ceea ce pot să numesc eu horror. N-am citit cărțile așa că nu am știut la ce să mă aștept din punctul de vedere al ecranizării poveștii. Dar atunci când auzi de Frankenstein te gândești la ceva care ar trebui să te sperie măcar puțin. Povești cu monștrii, umanitatea în pericol și cineva care vine să salveze situația.

Filmul prezintă povestea lui Victor Frankenstein din perspectiva lui Igor, un cocoșat aflat într-o cușcă la circ salvat de acesta deoarece îi împărtășea pasiunea pentru medicină. Acțiunea are loc în momentul în care Victor era încă student la medicină și încerca să descopere nemurirea. Dacă reușește sau nu, vei vedea în film.

Din punctul meu de vedere acțiunea se petrece foarte încet, astfel unele scene devin plictisitoare. Stai și aștepți să se întâmple ceva. Poate e și din cauza faptului că mă așteptam la un film de acțiune și am dat de povestea din spatele unuia. Este povestea lui Igor, a lui Frankenstein și a evenimentelor care au dus la apariția geniului care aduce la viață ceea ce a dispărut de mult.

Dacă vrei un film horror, pot să-ți spun că Victor Frankenstein nu este ceea ce cauți. Dacă vrei să afli povestea din spatele lui Frankentein, creatorul de monștri, este exact ceea ce cauți. Mulți au spus că relația dintre Igor și Frankenstein este foarte aproape de ceea ce vedem în Sherlock Holmes. Mai ales că Igor devine, atât un ajutor pentru Victor, cât și persoana care trebuie să îl ajute să gândească acțiunile rațional și să nu se lase influențat de marea descoperire.

Notă IMDB: 6.4
Actori principali: Daniel Radcliffe, Jessica Brown Findlay, James McAvoy
Director: Paul McGuigan