Burnt – Super Chef (2015) | recenzie

burntPentru mine, Burnt nu e doar un film despre gătit, e o lecție de viață din care am avut multe de învățat.

Pe scurt, Burnt îl prezintă pe Adam Jones (Bradley Cooper), un bucătar-șef care revine după ce și-a distrus cariera cu droguri și alcool. Acțiunea are loc în Londra și țelul lui Adam e să primească trei stele Michelin. Nu-i de glumă cu stelele astea. Din modul în care vorbeau în film despre cei de la Michelin mi-am dat seama că nici mafia italiană nu era așa de temută.

Acum că am descris pe scurt acțiunea filmului trebuie să spun cum m-a făcut să mă simt și sunt sigur că a avut același efect și pentru ceilalți din sală.

Povestea lui Adam și a persoanelor alături de care vrea să deschidă noul restaurant m-a impresionat încă de la începutul filmului. Am văzut adevărate gesturi de prietenie, de iubire, dar și ce înseamnă trădarea. Cel mai important lucru pe care l-am învățat este că niciodată nu trebuie să renunți la un vis, o idee, o pasiune și că trebuie să dai totul. Trebuie să dai tot ce ai pentru că doar așa poți ajunge să ai succes.

Aș vrea să spun mult mai multe despre ceea ce m-a determinat ca la sfârșitul filmului să plec de la cinema cu o doză mare de motivație, dar asta ar însemna să dau spoilere. Iar spoilerele sunt împotriva regulilor pe care mi le-am propus pentru recenzii. Așa că închei acest articol prin a spune că Burnt este un film pe care l-aș mai vedea încă o dată la cinema. Iar, pentru un timp, atunci când am o situație grea de care trebuie să trec mă voi gândi la Adam și la modul în care a decis să-și înfrunte problemele.

burnt

Regizor: John Wells
Scenariu: Steven Knight, Michael Kalesniko