O femeie face legea într-un nou film de acțiune, Sicario (2015) | recenzie

Mi-am zis că Sicario nu e un film pe care trebuie să-l văd singur așa că am invitat-o pe Alexandra cu mine și i-a plăcut atât de mult încât a făcut ea recenzia pentru el. Fără alte cuvinte de introducere te invit să citești recenzia mai jos.

Cu siguranță îți aduci aminte de filmul ”Diavolul se îmbracă de la Prada”, acel film de prin 2006 dedicat fashionistelor, cu Meryl Streep și Anne Hathaway în rolurile principale. Eh, în distribuția acelui film a fost și Emily Blunt, pe atunci o tânără și talentată actriță de origine britanică, (cu niște ochi de un albastru fermecător, poate îți stârnesc curiozitatea și vei dori să vezi mai multe filme în care a jucat) ce aștepta să dea lovitura în lumea asta a cinematografiei.

Ce-i drept, ea a mai jucat și în alte filme, precum ”The Young Victoria / Tânăra Victoria”, ”The Wolfman / Omul-lup” sau ”Edge of Tomorrow / Edge of Tomorrow: Prizonier în timp”, dar se pare că adevărata lovitură a dat-o anul acesta cu recent lansatul ”Sicario – Asasinul”.

Sicario, tradus din spaniolă ca însemnând ”asasin plătit”, este un film de acțiune (care merită văzut) despre lumea cartelurilor de droguri sud-americane. Partea interesantă la acest film nu este neapărat povestea în sine, ci faptul că personajul central este o femeie, nu un bărbat, așa cum ne-au obișnuit producătorii. Scenaristul thrillerului ”Sicario”, Taylor Sheridan, se spune că ar fi fost presat să schimbe personajul Kate Macer într-unul masculin, iar dacă ar fi făcut această schimbare, filmul ar fi primit o finanțare mai mare.

Filmul, care se anunță a fi unul de succes, dacă e să ținem cont de încasările ce au ajuns la 400 de mii de dolari, dar și de criticii care l-au lăudat, prezintă încercările autorităților americane de a ține sub control războiul drogurilor ce are loc la granița americano-mexicană.

Emily Blunt joacă rolul lui Kate Mercer, un agent F.B.I ce nu are foarte multă experiență, dar care este trimisă în misiune într-o unitate guvernamentală secretă, la granița cu Mexicul. Nu vă închipuiți că a acceptat așa ca la starea civilă, ”de bună voie și nesilită de nimeni” să meargă în această misiune, dar nu l-a putut refuza pe Josh Brolin, cel ce îl interpretează pe Matt, liderul echipei din care va face și ea parte, atunci când a văzut că venise în șlapi pentru a-i spune despre noua ei misiune.

Pe lângă Matt, agenta noastră F.B.I face cunoștință cu un anume Alejandro (Benicio del Toro), un personaj ciudat, cu un trecut întunecat, care pare că joacă după alte reguli decât cele pe care le știa ea și descoperă că linia dintre băieții buni și băieții răi poate fi uneori extrem de subțire dacă se încalcă anumite legi nescrise.

Dacă îți place cum scrie, am o veste care te va bucura, lucrează la un blog numai al ei și în curând o vei putea găsi acolo