Sunt blogger acreditat Webstock

Anul acesta sunt blogger acreditat Webstock. Probabil te întrebi de ce ai participa la acest eveniment și ce ai avea de câștigat.

Ei bine, pe lângă networking-ul dintre conferințe și noile prietenii pe care le poți lega aici ai ocazia să descoperi toate noutățile de pe piața online și noile trenduri din categoria mobile. Pe lângă asta, prieteniile se pot transforma în colaborări profitabile.

webstock-2015

Ce este Webstock?

Este cel mai mare eveniment de social media din România a pornit ca un eveniment dedicat bloggerilor în care comunitatea a propus temele și speakerii, acesta se va desfășura pe 2 octombrie la JW Marriott Grand Hotel. Evenimentul va reuni, atât bloggeri interesați de social media, cât și bloggeri specializați pe anumite domenii, pe lângă acest lucru, vor participa creatori de aplicații și proiecte web & mobile.

Mai mult decât atât, anul acesta, la Webstock vor fi prezenți oamenii din agenții și companii care doresc să interacționeze cu comunitatea online.

Webstock Awards

În secțiunea Webstock Awards vor fi anunați câștigători din cele 12 categorii (Publishing, Utility, Best Use of Photography, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Mobile Applications, Corporate Blogs, Innovation, Best Brand on Instagram, Best Use of Video in Online, Online Personality of the Year).

Trebuie menționat faptul că în această competiție se pot înscrie doar proiecte care nu au participat la edițiile precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar la o singură categorie. Mai multe detalii despre înscrierea proiectelor la Webstock Awards 2015 găsiți aici.

La rubrica Personality of the Year poți să propui o personalitate care a avut o prezență majoră în mediul online, idiferent de domeniul din care face parte accesând link-ul acesta.

Pentru înscrieri trebuie să accesezi linkul acesta , iar ca să fii la curent cu știrile despre evenimentul organizat de  Evensys și Vodafone Romania intră pe site-ul Webstock, contul de Twitter sau pe pagina de Facebook.

Comments

Lasa un comentariu